Uzun Bir Aradan Sonra

Merhabalar...
 Bir süre burada yazamadım. Çeşitli sebebler vardı. tabi en büyük sebebte piyasanın çok dalgalı olamasıydı. EuroUsd paritesinde durumlar vahim. Bir türlü aşağılara inmedi. Doların aşırı değer kaybı birilerinin ekmeğine yağ sürüyor ki bu dolar değer kaybediyor. Teknik olarak verilerin iyi geldiği günlerde bile paritede çok fazla bir hareket görmedik. Hatta Avrupanın ortasında bomba patlatıldı ama euro değer kaybetmedi. Son günlerde Euro bölgesinin verileri iyi geliyor. Benim görüşüm dolar bir süre daha buralarda oyalanacak. Sonra hakkettiği yükselişi yapacaktır. Unutmayalım FOREX'TE HER ÇIKIŞ BİR İNİŞİ DESTEKLER VE HER ÇIKIŞ ASLINDA BİR SATIŞ YAPMA FIRSATIR. Gün içinde bir sürü grafik vs uğraşıyoruz. Ama bunların uluslar arası olaylar kadar bir etkisi yok. Öyle günler oluyor ki veriler çok iyi gelmesine rağmen veya tam zıttı çok kötü gelmesine rağmen pariteler hareket etmiyor. Böyle günler de bir forexciler fazlasıyla sıkıyor. Çünkü yatırımlarımız belli. Çok zengin veya geçimini forexten sağlayan insanlar değiliz. Bizim tüm enerjimizi aldığı zamanlar oluyor. Bu otomatikmen kendi iş hayatımıza ve kararlarıma yansıyor ve insanlar büyük yanlışlara yönelebiliyor.

 işte böyle bir dönemde forexten biraz uzaklaştım. Yellen teyzenin açıklamaları sonrası hatırlarsınız mart ayında dolarda bir değer kaybı yaşanmaya başladı. Hızlı bir şekilde eurousd paritesi yükseldi ve sonuç olarak ciddi zararlar ettim. İşlemlerimi bekletebilirdim veya hedge denilen yöneti de kullanabilirdim. Yalnız yükselme o kadar ani ve hızlı oldu ki buna karar verecek zamanım bile olmadı ve işlemlerim otomatik olarak kapatıldı :) İlginçti gerçekten yellenden böyle bir konuşma beklemezken herşey biranda oldu bitti. Daha sonra HYİP siteler bataklığına bende bulaştım. Bir arkadaşımın vasıtasıyla Hyip ile tanıştım. Ufak bir denemeden sonra yatırılan paranın gerçekten geri döndüğünü gördüm. Klasik  bir Türk gibi davrandım ve bu tür sitelere elimde avucumda ne varsa gömdüm. Ama gerçekten gömdüm yani. Üzerine bir bardak su içtim :) İşte bu gibi sebeblerden dolayı buralarda değildim ama hep gözüm kulağım piyasalardaydı. Artık yine sizinleyim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder